Tricons

Tricons

Toimintatapamme peruskiviä ovat

  • asiakaslähtöisyys
  • pitkäjänteisyys
  • riippumattomuus ja ratkaisujen itsenäisyys

Periaateisiimme kuuluu, että toteuttamamme ratkaisun on istuttava asiakkaamme toimintaympäristöön tuottavasti ja asiakkaamme toimintamahdollisuuksia parantavasti.

Historia

  • Perustettu 1986
  • Teollisuuden ratkaisut 1986
  • Espoon toimipisteen avaus 1988
  • Julkishallinnon ratkaisut 1988
  • Terveydenhuollon ratkaisut 1991
  • Kokkolan toimipisteen avaus 2001
  • Joensuun toimipisteen avaus 2002

Yleistä palveluista

Kehitämme ja toteutamme sovellusratkaisuja asiakkaidemme nykyisiin ja tulevaisuuden tarpeisiin. Toimivista perusratkaisuista asiakaskohtaisesti muokattavaksi suunnitellut palvelut istuvat hyvin erilaisiin toiminnan vaatimuksiin. Joustavasti muokattavat palvelut varmistavat tehdyn investoinnin tuottavuuden nyt ja tulevaisuudessa.

Asiakaslupaukset

  • Kokenut ja 100 % kotimainen kumppani kansainvälisellä tietojärjestelmäkokemuksellla. Olemme tehneet business analytiikka –ohjelmistoja alan alkuajoista lähtien.
  • Ei pitkiä palveluketjuja: asiakkaillamme on suora yhteys työn suorittavaan asiantuntijaan.  Tarvittaessa teemme projektityötä myös asiakkaan tiloissa, asiakkaan henkilöstön kanssa.
  • Jatkuva kehitys: pidämme huolta, että järjestelmät pysyvät muuttuvia tarpeita vastaavina.
  • Ei yhteensopivuusongelmia: Triconssilla on sovelluskehityksen tuoma asiantuntemus myös kolmannen osapuolen järjestelmiin